دستبند : نیلوبلاگ

خرید بک لینک

فکر کنم بهار باشه،نزدیکای تولدم.

لب پنجره اتاقت رو به حیاط نشستی و کتاب میخونی. سرمو گذاشتم روی پات و آفتاب میگیرم. دستتو از روی بازوم برمیدارم میزارم روی چشمم، افتاب اذیتم نکنه، انگشت شصتتو میکشی روی ابرومو صافش میکنی. برای یک لحظه کتابتو میبندیو نگام میکنی... موهامو نوازشی میکنیو شقیقمو میبوسی

دستبند...

ما را در سایت دستبند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت: 18:47

صفحه بندی